sobota, 20 czerwca 2015

Parszywe myślenie powoduje parszywe działanie... Co zrobić żeby mieć większą satysfakcję z życia?

Miałam jakiś gorszy okres. Możliwe, że było to związane z tym, 
że dużo pracowałam, a może z osłabieniem organizmu. Nie wiem.
Dopadło mnie jakieś parszywe myślenie.
Pomyślałam, że nie jestem zadowolona z tego gdzie w tej chwili jestem.
Że właściwie nic nie osiągnęłam i jestem za mało dobra.
Że nigdy nie spełnię swoich marzeń.

Zbliżała się sesja, wzięłam się więc do roboty.
Zrobiłam projekt ogrodu.
Projekt użyteczności publicznej.
Zaprojektowałam budynki w Photoshopie.
Ogarnęłam projekt SketchUpa.
Zrobiłam projekt urbanistyczny..






Zajęło mi to parę dni, ale kiedy tak spojrzałam na to wszystko, pomyślałam,że to jest właśnie sposób na gorsze samopoczucie.
Poczułam się świetnie z tym co zrobiłam.
Zerknęłam na swoje prace z pierwszego semestru i dostrzegłam postęp.


Mój dobry nastrój z tym związany przelał się na inne dziedziny życia.
Po sukcesach projektowych, doprowadziłam moje mieszkanie do stanu używalności.
Poczułam się jeszcze lepiej :)

Zamiast zadręczać się negatywnymi myślami, lepiej coś stworzyć, naprawić, rozwinąć.
Zrobić coś od początku do końca.
Nie jest tak istotne czy będzie to projekt na studia,
 czy własnoręcznie wykonane pudełko na długopisy. 

Myślenie powoduje działanie, ale nie tylko.
Odpowiednie działanie powoduje odpowiednie myślenie.

Jeśli robisz dużo rzeczy, masz dużo większą szanse na satysfakcjonujące życie.
Ludzie wszechstronni, nastawieni na rozwój są bardziej zadowoleni i lepiej oceniają swoje położenie. 

Wypracowałam sobie swój sposób na "parszywe myślenie".
Kiedy mnie dopada mówię sobie: "Mam zły humor tylko do godziny 14:30"
A potem oznajmiam to komuś kto akurat jest obok. Zawsze spotyka się to ze zdziwieniem :)
Wierzcie albo nie, ale zupełnie nie zdając sobie sprawy z faktu, że ta godzina już wybiła, zaczynam czuć się lepiej. 

Zły nastrój to wybór, nie mam co do tego wątpliwości.
Czytałam o ludziach, którzy nawet w obozie koncentracyjnym miewali znakomite samopoczucie...



Zamiast skupiać się na tym czego nie masz czy nie potrafisz, zadaj sobie pytanie:
"Co mogę teraz zrobić, żeby to osiągnąć?" 
A potem wstań i to zrób, zaskoczą Cię efekty :)

Pozdrawiam. 
Rołs Pielecka 
INUdesign
Link do fejsa
Reklama: lampy, zegary, lustra, sklep rękodzieło, rękodzieło artystyczne, dekoracje, rekwizyty filmowe, handmade, znani artyści, nowoczesny design, dawanda
 lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlen lampy warszawa piękne lampy   lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmadeoświetlenie sklep lampy rękodzieło handmade lampy warszawa piękne lampy oświetlenie sklep lampy rękodzieło handmadeie sklep lampy rękodzieło handmade
Roł,

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Coś w tym jest, ale nie zawsze. Czasem nie możesz nic zrobić i jak masz się wtedy czuć?

najlepszy program do faktur pisze...

Ten blog jest bardzo przyjemny do oglądania według mnie.